WooCommerce – pridanie objednávok

Pri prevádzkovaní WooCommerce e-shopu budete potrebovať pracovať s objednávkami. V tomto článku si vysvetlíme pridanie objednávok (orders) a pozrieme sa, čo všetko nájdete v ich zozname.WooCommerce - zoznam a pridanie objednávok

Nástroje pre správu objednávok vo WooCommerce nájdete v administrácii stránky pod možnosťou WooCommerce › Objednávky. Otvorí sa vám stránka, kde nájdete zoznam vašich objednávok. Sú zoradené podľa dátumu ich vytvorenia. K vytvoreniu objednávky dochádza vo chvíli, keď zákazník klikne na tlačidlo Objednať vo vašom e-shope.

Zoznam objednávok vo WooCommerce

Zoznam objednávok môžete filtrovať podľa dátumu alebo podľa registrovaných zákazníkov. V zozname objednávok nájdete informácie ako číslo objednávky, dátum vytvorenia, stav a sumu objednávky. Ak kliknete na oko v riadku objednávky, zobrazí sa jej náhľad.

WooCommerce zoznam objednávok
Zoznam objednávok

Pre váš lepší prehľad o objednávkach odporúčam kliknúť na funkciu Možnosti zobrazenia v pravom hornom rohu stránky. Podľa vášho uváženia pridajte aj ďalšie z funkcií, ktoré vopred nastavené zobrazenie stránky objednávok nezobrazuje. Nakoniec kliknite na tlačidlo Použiť.

WooCommerce možnosti zobrazenia objednávok
Možnosti zobrazenia zoznamu objednávok

Pridanie objednávok vo WooCommerce

V prípade, ak chcete manuálne vytvoriť novú objednávku, navrchu zoznamu objednávok nájdete tlačidlo pre jej vytvorenie Pridať objednávku. Prejdete na stránku pre vytvorenie novej objednávky.

WooCommerce pridanie objednávky
Pridanie objednávok

Akcie Objednávka — po vyplnení potrebných údajov nájdite v pravom hornom roku obrazovky okno Akcie Objednávka. Tu vyberte potrebnú akciu a kliknite na Vytvoriť. Môžete tiež kliknúť na tlačidlo šípka.

ID objednávok

Pri vytváraní objednávok vo WooCommerce sa môže stať, že objednávky síce budete mať zoradené podľa dátumu, ale ich ID nebudete mať po poradí. Budete mať napríklad objednávku č. 24 a potom až objednávku č. 41.

Nie je to preto, že by sa objednávky stratili alebo sa nejakým spôsobom premiešal ich zoznam. Je to preto, že objednávky sú pre WordPress vlastne stránky alebo príspevky.

Každá stránka a príspevok má vo WordPresse svoje ID. Takže ak v čase medzi vytvorením dvoch po sebe nasledujúcich objednávok pridáte do e-shopu nový článok, stránku, produkt a podobne, WordPress im pridelí ID podľa poradia.

Ak chcete, aby ID vašich objednávok išlo podľa poradia, nainštalujte si plugin WooCommerce Sequential Order Numbers.

Viac informácií nájdete v oficiálnej dokumentácii: docs.woocommerce.com

🤷‍♂️ Neviete si rady? Pozrite si služby, ktoré vieme zabezpečiť.
Pomohol vám tento článok? Podporte nás 🧡
WordPress Návod v PDF

VLOŽIŤ KOMENTÁR

Please enter your comment!
Please enter your name here