Čo sú to platobné brány a ako fungujú? Ktoré sú najlepšie?

Platobné brány umožňujú zákazníkom na e-shopoch nakupovať rýchlo a pohodlne z domova. Prečítajte si ako fungujú a ktoré brány sú najlepšie!

platobné brány

Čo je to platobná brána?

Platobná brána je platforma, ktorá umožňuje zákazníkom na webových stránkach či e-shopoch využívať rôzne online platobné metódy (napr. platbu kartou, platbu bankovým prevodom, platbu pomocou elektronickej peňaženky a pod.).

Vďaka platobným bránam môžu zákazníci rýchlo, bezpečne a jednoducho nakupovať online služby či produkty bez toho, aby museli vykonávať zdĺhavé platobné úkony na uskutočnenie transakcie.

Medzi najčastejšie online platobné metódy, ktoré sa dajú uskutočniť vďaka platobnej bráne sú:

  • platba kartou
  • online platba
  • platba pomocou internet bankingu
  • elektronická peňaženka

Ako platobná brána funguje?

Hoci to na prvý pohľad tak nemusí vyzerať, platobná brána je pomerne komplexný proces rôznych systémov, ktoré užívateľ nevidí, ale na pozadí sa dejú.

Samotná platobná brána pozostáva z niekoľkých entít:

  • Platobná brána – systém, ktorý zahŕňa rôzne platobné metódy (platby kartou, prevody a pod.)
  • Transakčný procesor – technický zabezpečovateľ samotného prevodu, ktorý sa stará o to, aby celý platobný proces prebehol hladko
  • Asociácie platobných kariet – inštitúcie, ktoré umožňujú vydávať platobné karty (VISA alebo Mastercard) a ktoré udávajú štandardy o kartách a poplatkoch za ne
  • Vydavateľ karty – konkrétna banka, ktorá užívateľovi platobnú kartu môže poskytnúť

V praxi funguje platobná brána približne takto:

  1. Zákazník uskutočnil nákup na e-shope a vyplnil všetky potrebné údaje pre platbu pomocou platobnej brány
  2. Transakčný procesor tieto údaje obdrží a pošle ich zašifrované do systému, ktorý spravujú asociácie platobných kariet
  3. Tieto asociácie následne prepoja dané údaje od užívateľa (resp. jeho nákup) s vydavateľom karty (teda bankou)
  4. Vydavateľ karty (banka) skontroluje údaje a schváli/neschváli daný nákup užívateľa (napr. podľa toho, či vôbec daný užívateľ má dostatočnú sumu na svojom účte pre uskutočnenie transakcie).
  5. Po schválení nákupu následne vydavateľ karty informuje transakčný procesor o tom, že daný nákup je schválený.
  6. Transakčný procesor tak môže pomocou platobnej brány navýšiť účet e-shopu o peniaze za nákup od zákazníka a následne sa môže začať vybavovanie objednávky.

💡 Poznámka: Pri platobných kartách je dôležité rozlišovať, ktoré karty sú regulované a neregulované, resp. aký je medzi nimi rozdiel:

  • Regulované platobné karty: ide o “tradičné” platobné karty, ktoré využívajú bežní zákazníci (ako napr. Visa, MasterCard, Maestro karty a pod.). Tieto karty sú regulované smernicami EU a vzťahujú sa na ne konkrétne poplatky za maximálne medzibankové platby.
  • Neregulované platobné karty: ide o rôzne druhy platobných kariet (VISA Electron, firemné karty VISA, Maestro karty a pod.), ktoré boli vydané mimo Európskeho hospodárskeho priestoru. Pri týchto kartách nie je priamo regulovaná cena poplatkov, vďaka čomu bývajú ceny za transakcie podstatne vyššie.

Pri neregulovaných platobných kartách je dôležité si uvedomiť, že ako internetový obchod môžete mať podstatne vyššie poplatky za uskutočnenie transakcie.

Pri väčšom počte zákazníkov je preto vhodnejšie si vybrať takú platobnú bránu, pri ktorej je možné zablokovať transakcie neregulovanými platobnými kartami.

Prečo sa oplatí mať platobnú bránu na webe?

Benefity platobnej brány sú pomerne jasné – namiesto toho, aby zákazník musel doslova previesť peniaze zo svojho účtu na účet e-shopu (ako tomu býva pri klasickom prevode), môže využiť jednu z metód online platby (ako napr. platba pomocou elektronickej peňaženky), ktoré sú podstatne jednoduchšie.

Platobná brána tak urýchľuje celý proces nakupovania online čo je v konečnom dôsledku komfortnejšie ako pre zákazníka, tak aj pre predajcu.

Populárne platobné metódy

Elektronická peňaženka

Elektronická peňaženka (ako napr. PayPal, GooglePay a pod.) je jeden zo spôsobov platby, ktorú môže zákazník pri platobnej bráne využiť.
Princíp elektronickej peňaženky je jednoduchý:

  • Údaje zákazníka sú priamo uložené v elektronickej peňaženke
  • Zákazník sa prihlási do elektronickej peňaženky pomocou hesla a zaplatí za produkt už s vyplnenými údajmi o platbe
    Podľa typu peňaženky sa buď odráta suma priamo z nej alebo sa spojí s bankovým účtom zákazníka a strhne mu peniaze za produkt priamo odtiaľ.

Elektronické peňaženky sú populárne najmä vďaka svojej jednoduchosti – zákazník zaplatí za produkt behom jedného-dvoch kliknutí a nemusí vypĺňať už žiadne ďalšie údaje.

Mobilná brána

Mobilná brána (ako napr. Premium SMS či mPlatba) je spôsob platby, ktorú môže zákazník pri platobnej bráne využiť.

Hoci sa tento spôsob nevyužíva tak často ako napr. elektronická peňaženka, predsa sa používa pri platbách, ktoré majú nižšie sumy – zákazník jednoducho odošle SMS správu a vďaka nej sa mu odčíta z jeho kreditu či paušalu suma za produkt či službu, ktorú si chce kúpiť a tým pádom sa uskutoční transakcia.

Mobilné brány sa využívajú najmä pri malých čiastkach za virtuálne produkty (ako napr. za eBooky, hromadné zľavové kupóny či za žreb v nejakej súťaži).

Platby cez QR kód

Hoci nejde tak celkom o platobnú bránu, je to rovnako populárny spôsob online nakupovania – zákazník môže jednoducho naskenovať QR kód na stránke pomocou aplikácie.

Aplikácia následne spracuje údaje QR kódu a zrealizuje nákup – resp. stiahne peniaze z vášho účtu a zaplatí za produkt alebo službu.

Ako si vybrať platobnú bránu

Výber platobnej brány je pomerne individuálna záležitosť – v závislosti od vášho “niche”, e-shopu a typu predaja môžete preferovať určité platobné brány a iné nie.

V každom prípade je niekoľko aspektov, ktoré by ste mali pri výbere platobnej brány zvážiť:

  • Zabezpečenie a anonymita – ochrana vašich potenciálnych zákazníkov je prvoradá a preto by ste si mali byť vedomý toho, či a ako daná platobná brána narába s osobnými údajmi užívateľov.
  • Zákaznícka podpora – v prípade problémov s platbou či samotnou platobnou bránou by malo byť možné sa rýchlo a efektívne spojiť so zákazníckou podporou, ktorá problémy s platobnými bránami rieši.
  • Kompatibilita s vaším CMS – v niektorých prípadoch môže pri výbere platobnej brány zavážiť aj kompatibilita s vaším webom, resp. s CMS na ktorom je postavený. Niektoré platobné brány totiž môže byť náročné nainštalovať na váš web a tým pádom bude nutné mať k dispozícií programátora, ktorý vám s tým pomôže – tým pádom sa cena za platobnú bránu navýši o jeho služby
  • Rýchlosť prevodu za transakcie – určite oceníte, ak vám peniaze od zákazníka prídu čo najrýchlejšie na váš bankový účet
  • Počet a typy platobných metód – čím viac ich daná platobná brána pokrýva, tým viac môžete vyhovieť zákazníkom, ktorí môžu preferovať len určitú metódu platby
  • Transakcie v cudzích menách a jazyk – pokiaľ váš eshop ponúka svoj tovar zákazníkom v rôznych krajinách, mali by ste sa uistiť, či platobná brána umožňuje transakcie v rôznych menách a rovnako poskytuje rôzne druhy prekladov pri platbe.
  • Responzívny dizajn a príjemné rozhranie – každý zákazník ocení prehľadné menu platby, ktorému môže rýchlo porozumieť a dokáže sa pohodlne rozhodnúť ako zaplatí za tovar

Cena platobnej brány

Pri zakúpení platobnej brány pre váš eshop je nutné si uvedomiť rôzne druhy poplatkov, ktoré vám vďaka tomu môžu vzniknúť.
Medzi základné poplatky, ktoré sú zahrnuté v cene za platobnú bránu sú napríklad:

  • poplatky za aktiváciu, vedenie a monitoring platobnej brány
  • poplatky za uskutočnenie transakcie (napr. pomocou platobnej karty)
  • poplatky za vytváranie faktúr a pod.

Okrem vyššie uvedených základných poplatkov však musíte platiť aj za samotné transakcie – tieto poplatky sa rátajú na niekoľkých úrovniach.

Pri platobnej bráne budete musieť platiť za váš celkový mesačný obrat, ktorý ste pomocou platobnej brány dosiahli, rovnako aj za priemerne sumy a počet transakcií, ktoré sa v platobnej bráne uskutočnili, ako aj za typy kariet, ktoré boli v platobnej bráne použité.

Okrem toho sa pri poplatkoch berie do úvahy aj to, čo presne zákazníkom ponúkate, resp. aký typ tovaru predávate.

Ako získať platobnú bránu pre eshop

Na odsúhlasenie spolupráce medzi platobnou bránou a vami, resp. vaším webom musíte spĺňať hneď niekoľko podmienok, ktoré sú dôležité z pohľadu legislatívy, bánk ako aj z pohľadu asociácií, ktoré platobné brány sprostredkúvajú:

  • Názov a popis produktov na webe – každý z vašich produktov musí mať uvedené meno, cenu za nákup ako aj menu. Rovnako musíte mať ku každému produktu aj popis tak, aby zákazník presne vedel, čo nakupuje.
  • Spôsob platby a spôsob dopravy
  • Údaje o vašej firme (názov, adresa, kontaktné údaje, IČO a pod.)
    Obchodné podmienky eshopu
  • Reklamačný poriadok eshopu – zákazník musí mať jasne napísané v reklamačnej sekcií, ako postupovať pri reklamácií zakúpeného tovaru
  • Informácie o ochrane osobných údajov

Okrem vyššie uvedených údajov musíte rovnako získať súhlas s opakovanými platbami (pokiaľ ich plánujete implementovať na váš eshop) ako aj mať jasne uvedené logo platobných kariet v platobnej bráne.

💡 Poznámka: Pri rizikových tovaroch (ako napr. tabak či alkohol) môže byť proces schválenia platobnej brány o niečo zložitejší, nakoľko nie každá platobná brána transakcie za takéto tovary podporuje.

Najlepšie platobné brány

Najlepšie platobné brány na Slovensku (a Česku):

Twisto

platobná brána Twisto logo

Twisto je zaujímavá platobná brána s pomerne neštandardným spôsobom platieb – ponúka totiž zákazníkom možnosť online nákupov s odloženou platbou.

Princíp odloženej platby je jednoduchý: Zákazník si objedná tovar bez platenia, Twisto platbu uhradí a tovar sa doručí zákazníkovi.

Následne má zákazník možnosť zaplatiť za tovar priamo firme Twisto (do 14 – 45 dní v závislosti od toho, či ide o registrovaného alebo neregistrovaného zákazníka).

V prípade, že by zákazník nestihol platbu do danej lehoty uhradiť, bude mu zaúčtovaný poplatok navyše, prípadne je možné sa dohodnúť na splátkach za tovar.

V prípade tejto platobnej brány je tu však jeden háčik – Twisto nie je momentálne dostupný pre slovenské online obchody, čo môže veľa eshopov na Slovensku odradiť.

ComGate

platobná brána Comgate logo

Comgate je česká platobná brána, ktorá funguje už od roku 2000 a ktorá je kontrolovaná Českou národnou bankou.

ComGate umožňuje mimo klasických platobných metod aj platby pomocou QR kódu.

Na druhej strane však neumožňuje platby pomocou elektronickej peňaženky či služby mobilnej brány.

Z toho dôvodu sa ComGate oplatí len pre veľmi špecifickú skupinu ľudí, ktorý hľadajú platobnú bránu len pre určité druhy online platieb.

ThePay

platobná brána ThePay logo

ThePay, podobne ako Comgate, je česká platobná brána, ktorá funguje už od roku 2011.

Jednou z hlavných prednosti ThePay brány je jej rozmanitosť v platbách – ponúka vyše 20 rôznych platobných metód, ktoré môže zákazník pri transakcii využiť.

Okrem toho poskytuje ThePay taktiež platbu pomocou QR kódu, čo môžu niektoré eshopy oceniť.

ThePay je jednou z “go-to” brán pre takmer akýkoľvek druh online obchodu – už teraz využíva túto platobnú bránu viac ako 2000 e-shopov.

GP WebPay

platobná brána GP WebPay logo

Global Payments je česká spoločnosť, ktorá má však zázemie v Amerike s tisíckami zamestnancov – svoje pobočky spravuje taktiež v rôznych krajinách EU.

GP WebPay ako platobná brána zahŕňa hneď niekoľko zaujímavých služieb: od online monitorovania platieb (ako ochranný prvok) cez elektronické peňaženky až po platenie pomocou mailového odkazu.

Ako negatívum tejto platobnej brány môžeme považovať absenciu mobilnej brány, rovnako ako nie veľmi prehľadný cenník za služby.

V konečnom dôsledku je však GP WebPay pomerne populárna platobná brána, ktorú používajú ľudia v desiatkach krajín po celom svete.

Fondy

platobná brána Fondy logo

Fondy je platobná brána, ktorá v súčasnosti funguje už v mnohých štátoch na svete a je odporúčaná najmä pre eshopy, ktoré by chceli predávať svoje produkty a služby aj v zahraničí.

Fondy spolupracuje už s vyše 200 bankami po celom svete a je kompatibilná so všetkými populárnymi platformami (ako napr. WordPress, Drupal, Prestashop, Magento a pod.).

Táto platobná brána je vhodná najmä pre väčšie eshopy s veľkými tržbami, nakoľko poplatky za vedenie brány a za transakcie klesajú s narastajúcimi tržbami eshopu.

Besteron

platobná brána Besteron logo

Besteron ako platobná brána sa využíva hneď v niekoľkých krajinách (ako napr. v Českej Republike, Poľsku, Slovinsku a pod.).

Pri uhradení transakcie za použitia tejto platobnej brány vyskočí zákazníkovi pop-up okno, resp. nie je nutné zákazníka presmerovať na inú stránku.

Hoci Besteron je pomerne nováčikom na trhu s platobnými bránami, ponúka veľmi výhodné cenové balíčky pre eshopy.

Besteron nevyžaduje takmer žiadne poplatky za prevody peňazí na účet a je možné nastavovať platby s alebo bez autorizácie zákazníka.

Medzi negatívum by sa však dala zaradiť menšia nekompatibilita s niektorými pluginmi – Besteron môže mať problém s niektorými platformami eshopov.

V takomto prípade je preto vždy lepšie skontrolovať, či by ste túto platobnú bránu vôbec mohli nainštalovať na váš eshop.

FastSpring

platobná brána FastSpring logo

FastSpring je univerzálna platobná brána, ktorú môže využiť takmer akýkoľvek eshop za pomerne výhodné ceny.

Rovnako poskytuje bezplatnú demo verziu brány, ktorú si jednoducho implementujete na váš eshop a tak si môžete vyskúšať, či by vám táto platobná brána vyhovovala.

FastSpring zahŕňa v sebe hneď niekoľko pozitív ako sú napríklad:

  • Integrácia brány pre mobilné aplikácie
  • Možnosť zobrazenia brány vo forme pop-up okna
  • Možnosť platby pomocou elektronickej peňaženky

Jedným z negatív je však nedostupný cenník, ktorý si nemôžete len tak pozrieť.

Braintree

platobná brána Braintree

BraintreePayments je americká platobná brána, ktorá bola založená už v roku 2007 – v súčasnosti však už patrí firme PayPal.

Ide o populárnu platobnú bránu, ktorú používajú stovky eshopov v rôznych krajinách sveta.

Medzi hlavné pozitíva, ktoré vám môže Braintree ponúknuť je elektronická peňaženka (pre Apple Pay, Google Pay, PayPal a pod.), ako aj možnosť integrácie brány pre vlastné mobilné aplikácie.

Pri zakúpení tejto platobnej brány je však dôležité brať do úvahy obmedzenosť mien, v ktorých môže zákazník platiť – Braintree si účtuje poplatky za meny, ktoré štandardne neponúka.

GoPay

platobná brána GoPay logo

GoPay je jeden z najznámejších poskytovateľov platobných brán v Českej a Slovenskej republike, ktorý funguje už od roku 2007.

Služby Gopay využívajú v súčasnosti tisíce eshopov, resp. desaťtisíce zákazníkov po celom svete.

Okrem toho sa táto platobná brána sústreďuje aj na rôzne meny ako sú napríklad koruny, doláre, libry, forinty, eurá a pod.

Okrem rôznych mien a možností platieb poskytuje GoPay taktiež platbu v bitcoinoch (čo určite niektorí “hardcore mineri” ocenia).

Jednou z nevýhod je však miera poplatkov v prípade eshopov, ktoré majú zo začiatku nízke obraty – poplatky za transakcie sa môžu v takýchto prípadoch značne navýšiť.

GoPay je možné vyskúšať ako demo verziu pre prípad, že by ste si neboli istý, či by vám takáto platobná brána vyhovovala.

Medzi najväčšie prednosti GoPay platobnej brány je jeho rozmanitosť – Gopay ponúka viacero spôsobov online platieb (približne 55 platobných metód) ako sú napr. elektronická peňaženka, platby pomocou QR kódu či dokonca platby prostredníctvom mobilnej brány.

PayPal

platobná brána PayPal logo

PayPal pravdepodobne už pozná takmer každý – ide o službu, ktorá prijíma a odosiela platby medzi ľuďmi či firmami po celom svete.

Ako platobná brána je vynikajúcou možnosťou pre akýkoľvek druh eshopu, nakoľko ide o známu a dôveryhodnú službu, ktorá jednoducho funguje dobre.

Jednou z veľkých výhod platobnej brány PayPal je minimum poplatkov za správu, nakoľko v podstate platíte len za uskutočnené transakcie.
Na druhej strane ide však o dvojsečný meč – PayPal je známy svojimi vysokými poplatkami za platby, čo môže menšie eshopy odradiť.

24 – Pay

platobná brána 24-Pay logo

24 Pay je jedna z najbezpečnejších platobných brán, ktorá ponúka množstvo platobných metód pre zákazníkov.

V rámci bezhotovostných platieb poskytuje 24-Pay možnosť využitia kreditných a debetných kariet, ako aj platby pomocou bankových prevodov a pod.

Jednou z výhod tejto platobnej brány je možnosť platby bez registrácie a bezplatne, rovnako aj možnosť využiť vlastné internetové bankovníctvo pre uskutočnenie transakcie.

24- Pay spoplatňuje každú platbu od zákazníkov, avšak jednotlivé platby rieši individuálne (+ účtuje extra poplatok za transakcie).

Stripe

platobná brána Stripe logo

Stripe je platobná brána od americkej firmy, ktorá vznikla v roku 2011, a ktorá je dnes využívaná miliónmi ľudí po celom svete.

Jednou z veľkých výhod platobnej brány Stripe je jej rýchlosť nasadenia – Stripe nerieši žiadne byrokratické nezmysly, ktoré by vám pri zvyčajnej implementácií akejkoľvek inej platobnej bráne zabrali celé týždne.

Stripe je možné pomerne jednoducho implementovať na väčšinu CMS systémov (ako sú napríklad WordPress, Joomla, Magento a pod.)

Ďalšou výhodou tejto platobnej brány je to, že posiela peniaze z transakcií na dennej báze (resp. vo väčšine prípadov).

Jednou z malých nevýhod platobnej brány Stripe je vyšší poplatok pri platbách v iných menách ako boli pôvodne priradené k vášmu eshopu (cca 2 percentá za prevod, resp. transakciu).

Borgun

platobná brána Borgun logo

Borgun je jedna z najviac používaných platobných brán vo svete – ide o bránu, ktorá sa zobrazuje v 20 jazykoch a je možné uskutočňovať pomocou nej transakcie vo viac ako 140 menách.

Platobnú bránu je možné implementovať do najrôznejších CMS platforiem a samotné využívanie tejto brány je veľmi jednoduché pre užívateľov.

Borgun má však aj svoje negatíva – za excelentnú platobnú bránu si pýta pomerne vysoké poplatky (mesačné ale aj za samotné transakcie).

Pays

platobná brána Pays logo

Pays, ako česká platobná brána, ponúka veľmi zaujímavé možnosti platobných metód – namiesto priamych poplatkov za transakcie, ktoré musí e-shop pri každom nákupe zaplatiť, môže tieto poplatky nepriamo uhradiť zákazník.

Dané poplatky je totiž možné pripísať k účtu zákazníka, resp. navýšiť cenu za produkt či službu.

Ďalšou zaujímavosťou sú aj samotné poplatky – Pays si účtuje poplatky len za uskutočnené platby, za nič viac.

Medzi ďalšie benefity tejto platobnej brány sú napríklad online platby pomocou QR kódu, platby za použitia mobilnej platobnej brány či dokonca možnosť platby za pomoci elektronickej peňaženky.

Barion

platobná brána Barion logo

Hoci Barion Payment je pomerne nová platobná brána (funguje od roku 2015), ide o jednu z najbezpečnejšiu platobnú bránu, ktorú môžete získať.

Barion Payment je už teraz využívaná tisíckami podnikateľov či obchodných subjektov v Európe.

Barion ako platobná brána je atraktívna hlavne kvôli svojej cene – ma takmer nulové poplatky za transakcie a veľmi zvýhodnené poplatky v prípade, že umiestníte vizuálne prvky tejto platobnej brány na svoj eshop.

Ďalšou výhodou tejto platobnej brány je aj jej kompatibilita – Barion je možné implementovať pre WordPress, Joomla, Magento a pod.

Možno jednou malou nevýhodou Barion Payment je riziko toho, že nebude pre vás schválená, ak predávate na svojom eshope rizikový tovar (ako napr. alkohol či cigarety).

TrustPay

platobná brána Trustpay logo

TrustPay je slovenská platobná brána, ktorá sa odporúča najmä slovenským a českým internetovým obchodom.

Po implementácií platobnej brány na eshop je možné zaplatiť priamo v tzv. “pop-up” okne bez toho, aby bol zákazník presmerovaný zo stránky eshopu.

Trustpay ponúka bezplatné pluginy pre populárne platformy ako sú napríklad WooCommerce, PrestaShop, Magento a pod. (rovnako je samotná implementácia tejto brány veľmi jednoduchá).

Malým mínusom TrustPay brány je absencia mobilnej platby, ktorú by mohli niektoré eshopy potrebovať.

Pokiaľ by ste sa rozhodli si implementovať túto platobnú bránu na váš eshop, musíte si ju vybaviť cez banku, ktorá ju podporuje (ako napr. UniCredit Bank, ČSOB, SLSP a pod.).

Exactly

platobná brána Exactly logo

Exactly je česká platobná brána, ktorá v sebe ukrýva veľmi zaujímavé možnosti.

Samotná brána podporuje transakcie vo viac ako 100 menách, čo môžu oceniť najmä eshopy, ktoré predávajú svoj tovar zákazníkom z rôznych krajín.

Okrem toho poskytuje Exactly platobná brána možnosť monitorovania a analýzy výkonu brány (pomocou doplnkových nástrojov), možnosť vytvorenia generovaných faktúr ako aj veľmi rýchle doručenie peňazí na váš účet (cca 1 až 2 dni).

Na druhej strane však táto brána nepodporuje predautorizované platby či online bankové tlačidlá, čo by mohlo niektorých potenciálnych zákazníkov odradiť.

Bankové platobné brány

Platobné brány od slovenských bánk môžu byť pre niektoré eshopy veľmi atraktívne – najmä v prípade ak už vlastníte bankový účet v jednej z nich.

Benefity takýchto brán sú jasné – prevody za transakcie sú veľmi rýchle a medzi vaším eshopom, resp. zákazníkom na ňom a vaším účtom nestojí žiaden sprostredkovateľ.

Pri takýchto platobných bránach je však nutné zvážiť aj možné problémy – pre uskutočnenie platby musí zákazník disponovať internet bankingom danej banky.

V prípade platobných brán od slovenských bánk máte na výber napríklad:

  • TatraPay (od Tatra banky)
  • ePlatby a eCard (od VÚB)
  • E-obchod (od Poštovej banky)
  • UniPlatba (od Unicredit Bank)
  • Sporopay (od SLSP)

Platobné brány pre WooCommerce

Pre váš WooCommerce eshop môžete použiť rôzne platobné brány:

Toret – špecializuje sa na WooCommerce pluginy pre české a slovenské eshopové prostredie. Nájdete tu užitočné pluginy na dopravu, platobné brány, fakturáciu a účtovníctvo, porovnávače produktov, dropshipping, XML feedy a iné.

platobnebrany.sk – implementácia rôznych platobných brán ako pluginy do WooCommerce od firmy Webikon.

Viac informácií nájdete v článku Platobné brány pre WooCommerce.

🤷‍♂️ Neviete si rady? Pozrite si služby, ktoré vieme zabezpečiť.
WordPress Návod v PDF

VLOŽIŤ KOMENTÁR

Please enter your comment!
Please enter your name here