Nastavenie stránky vo WooCommerce

Stránky, ktoré WooCommerce automaticky vytvorí pri inštalácii na váš web, je potrebné nastaviť. Potrebné nástroje pre nastavenie stránky (page setup) nájdete vo WordPress administrácii pod voľbou WooCommerce › Nastavenia › Pokročilé.

Nastavenie stránky vo WooCommerce

Nastavenie stránky

Košík, pokladňa a účet zákazníka — na stránke nastavenia stránok si môžete zvoliť stránky, na ktorých sa bude zobrazovať košík, pokladňa a účet zákazníka. Môžete tu tiež nechať predvolené nastavenie.

WooCommerce nastavenia stránky
Nastavenia stránky

Obchodné podmienky — v tomto riadku si musíte konkrétnu stránku, kde sa nachádzajú vaše obchodné podmienky nastaviť. Urobíte tak kliknutím na šípku v okne Vyberte stránku. Tu vyberiete stránku, na ktorej si zákazník bude môcť prečítať vaše obchodné podmienky. Ak si túto stránku nastavíte, zákazník bude v pokladni vyzvaný, aby s obchodnými podmienkami súhlasil.

Bezpečná pokladňa — pre bezpečné fungovanie vášho obchodu je potrebný SSL certifikát. SSL certifikát zabezpečuje bezpečnú, šifrovanú komunikáciu so servermi. Ak tento certifikát máte, zaškrtnite prázdne okienko v tomto riadku.

Koncové body pokladne a účtu

Keď zrolujete nižšie na stránke, dostanete sa k nástrojom pre nastavenie koncových bodov pokladne a účtu. Tu môžete nechať vopred nastavené voľby alebo tiež koncové body zakázať. Urobíte to vymazaním vopred nastavených volieb.

WooCommerce koncové body účtu
Koncové body pokladne
WooCommerce koncové body účtu
Koncové body účtu

Opätovná inštalácia stránok

Ak medzi stránkami nevidíte stránku košíka, pokladne a účtu, tak ste pravdepodobne preskočili tento krok v sprievodcovi inštalácie, alebo ste ich zmazali. Našťastie chýbajúce stránky je možné nainštalovať aj dodatočne. Treba ísť do Stav -> Nástroje -> Vytvoriť predvolené WooCommerce stránky:

woo-vytvorit-stranky-dodatocne
Dodatočné vytvorenie stránky obchodu košíka, pokladne a účtu.

Viac informácií nájdete v oficiálnej dokumentácii: docs.woocommerce.com

Pomohol vám tento článok? Podporte ma prosím jeho zdieľaním. 👍
WordPress Návod v PDF

13 Komentáre

  1. Dobrý deň, ďakujem za odpoveď. Nezobrazovanie produktov na stránke obchodu som vyriešila tak, že stránku obchodu som vymazala, vytvorila som novú, kde sa mi už produkty zobrazujú podľa štandardného nastavenia. Následne som vymazanú stránku presmerovala 301 na novú vytvorenú stránku obchodu.

  2. Začala som študovať materiály o vytvorení eshopu na WP.Dosiaľ som sa nestretla s výrazom SSL certifikát.Preto poprosím o informáciu.

  3. Ahoj Vladimír, trošku sa trápim, neviem zmeniť vo woocomerce v POKLADNI, pri nastavovaní e-shopu do Čiech text v BUTON-ke = „Dokončit objednávku“ .. „ODESLAT“ nie je podľa zákona! V prípade Slovenska, by to bol zase text = „Objednať s povinnosťou platby“ kraviny, ale taký je zákon 😉 Ďakujem

  4. Ahoj Vladimír, áno skúšal, išlo to bez problémov zmeniť 😉 Našiel som pomoc zase tu, na Tvojich stránkach. Dokonca som tam ešte niečo preložil 😀 ALE!!! Si predstav, že na tej istej stránke v pokladni bol v LOCO dobre preložený text „YOUR ORDER“ = „Vaša objednávka“ ale na stránke pokladne sa to neprejavilo! Až nechápem. Tak isto som tam ešte našiel pri pluginoch nejaké drobné chyby hlavne v prvkoch témy – napríklad na stránke obchodu sa prejavuje ako „SORT BY“ zoradiť podľa = a mám na výber ako. Ten výber je preložený, ale samotná hláška, nie a nie ju nájsť, kde je = „SORT BY“ 😀 až katastrofa. Normálne rozmýšľam, že niekto z Tvojich chalanov by sa mi mohol, keď stránku dokončím pozrieť na ňu, aby bola OK. Vypísal by som, čo je treba opraviť 😉 Ďakujem

    jáj. ak by si chcel. Odblokujem stránku, aby si videl LIVE, čo mám na mysli.

    • Ahoj,

      Vyskúšaj cez Loco pozrieť, či sa tie texty nenachádzajú aj v šablóne alebo nejakom inom plugine – možno sa ťahajú odtiaľ a nie z WooCommerce.

  5. Zdravím odborníka 🙂
    ako nastavím, aby doručenie bolo len v ramci slovenska? Pani kludne napisala ako mesto Wien, aj napriek tomu, ze vo formulari je napevno nastavena krajina Slovensko. Tak sa pytam ci existuje sposob ako to obmedzit.
    Je tam obmedzenie podla PSC, je to spolahlive?

    • Aby bolo možné vybrať len mestá zo Slovenska, to by museli byť políčka adresy prepojené s nejakou databázou všetkých SK miest. Osobne nepoznám žiadny taký plugin, ktorý by toto riešil. Otázkou je, koľko máte reálne takých zle vyplnených adries, či to má vôbec význam riešiť, alebo je jednoduchšie zákazníkovi zavolať a upozorniť ho na nesprávne zadanú adresu a vyžiadať si tú správnu.

    • Pedro 😀 – celý život sa musíme učiť. A ani tak nebudú z nás odborníci 😉 No k veci = Pokiaľ vo WooCommerce správne vyplníš v nastaveniach „Obecné možnosti“ alebo „Všeobecné možnosti,“ kde môžeš sám určiť, do ktorých zemí a či vôbec chceš do nejakých predávať, nie je možné, aby ho Woo pustil do ukončenia objednávky v inej, ako nastavenej krajine. Nie sú potrebné žiadne databázy. Ak nastavíte – predávať LEN v SK alebo CZ, určite nemôže dôjsť k chybe a systém predá tovar do Viedne.

  6. Nastavil som Slovensko do: ‚Predávať do špecifických krajín‘ aj ‚Doručiť len do určitých krajín‘.
    Objednavka aj tak presla ;-(

    • Objednávka prejde vždy, aj keď uvediete mesto „slfjslfjdsljf“. Toto WordPress nijako nekontroluje, či zadané mesto patrí zvolenému štátu. Ak ste ale nastavili „Predávať do špecifických krajín“ aj „Doručiť len do určitých krajín“ na Slovensko, iný štát pri objednávke nezadáte.

    • Pedro, niečo tu nehrá 😀 WooCommerce jednoducho inak nefunguje len tak, ako sme to napísali. ZADAJ presne to, čo Ti tu píšeme a problém nebude žiadny.
      Ak máš nastavenú lokalitu, inde skrátka nedodáš!

      Krok 1 – „Lokality predaja = Predávať do špecifických krajín“
      Krok 2 – „Predávať do špecifických krajín“ = vyber krajinu = „SLOVENSKO-ČESKÁ REPUBLIKA“
      Krok 3 – „Lokality pre dopravu = Doručiť do všetkých krajín kde predávate“
      Krok 4 – NEZABUDNI = Uložiť zmeny (modrá butonka)

      Je to naozaj zavádzajúce a bez logiky. Systém pošle aj napriek nastaveniam klamlivo vyplnenú objednávku. Tam, kde používam dopravu s výberom nejakého odberného miesta, tam to funguje ako má.
      No, tak toto sa už nepáči ani mne. Síce by ma ani nenapadlo, vyplniť falošné údaje, ale ak zvolím prepravu na adresu, vtedy systém odošle objednávku s „falošne“ vyplnenou adresou. Písal som už do WooCommerce. Uvidím, čo mi odpovedia. 😉

VLOŽIŤ KOMENTÁR

Please enter your comment!
Please enter your name here