WooCommerce ponúka pre správu produktov funkcie import a export. Nástroje pre import a export produktov nájdete v administrácii e-shopu.
Obsah
Import produktov vo WooCommerce
Pri importovaní produktov do vášho e-shopu potrebujete prejsť na stránku zoznamu produktov. Nájdete ho v menu administratívy stránky pod možnosťou Produkty. Na vrchu zoznamu si všimnite tri tlačidlá: Pridať nový, Import, Export.
Po kliknutí na Import sa vám zobrazí nasledujúca obrazovka:
Kliknutím na tlačidlo Vybrať súbor môžete vybrať CSV súbory, ktoré chcete importovať, z vášho počítača.
Ak ich nemáte uložené v počítači, ale na serveri, kliknite na link Zobraziť rozšírené možnosti.
Na stránku vám pribudla možnosť pre zadanie URL adresy súboru. Vložte ju a kliknite na tlačidlo Pokračovať.
Na stránke Namapovať CSV polia na produkty môžete údaje zmeniť alebo ponechať vopred nastavené údaje. Nakoniec kliknite na možnosť Spustiť Importer.
V poslednom kroku importu sa vám zobrazí hlásenie, či import prebehol v poriadku. Po kliknutí na tlačidlo Zobraziť produkty budete presmerovaný na stránku zoznamu produktov. V zozname nájdete aj produkty, ktoré ste práve importovali.
Export produktov vo WooCommerce
Pre export produktov kliknite na tlačidlo Export navrchu stránky zoznamu produktov. Na stránke exportu produktov si môžete vybrať, ktoré stĺpce zoznamu produktov chcete exportovať a tiež možnosť voľby, ktorý typ produktov budete exportovať.
Pre export všetkých produktov nechajte predvolené nastavenia. Nakoniec kliknite na Vygenerovať CSV.
Tip: Ak potrebujete pokročilé získanie obsahu, tak odporúčam plugin wpallimport a na exportovanie wpallexport.
Viac informácií nájdete v oficiálnej dokumentácii: docs.woocommerce.com
Zdravím, zdravím, keď som spravil export produktov s variantami a následne import, varianty sa stratili. Skúšal som viackrát. Ak tomu rozumiem správne export a následný import nezaručí ten istý stav produktov.
Viem nejako importovať produkty aj s variantami?
Viem zálohovať produkty a obnoviť ich do Woo bez toho aby som prišiel o dáta? (myslím mimo zálohy celej sajty)
Zdravím. V dokumentácii píšu, že ten plugin Product CSV Importer and Exporter
by to mal dokázať. V prípade, že to nefunguje odporúčam kontaktovať podporu WooCommerce.
Dobrý deň, viete mi poradiť prosím Vás. Popis vyššie ukazuje len postup ex/importu celých kategórií. Ako ex/importovať iba vybrané produkty z rôznych kategórií? Ďakujem.
Dobrý deň, asi by som postupoval tak, že by som exportol všetky produkty a potom ich vytriedil v CSV súbore. Alebo to skúsil cez plugin WP All Export Pro. V prípade potreby mi napíšte email a môžem Vám odporučiť odborníka na WooCommerce, ktorý Vám to spraví v rámci svojich služieb.
Dobrý deň, po exporte som upravil ceny. Súbor som následne exportoval do CSV a pridal do importu produktov WP. Aj po odfajknutí možnosti aktualizovať existujúce produkty mi vytvorilo nevé a to aj bez možnosťi napovať .Musím sa priznať WP bola najväčšia chyba migrácie webu. S inými eshopovými riešeniami boli importy radosťou.
Dobrý deň. Zrejme ste pri spúšťaní importu nevybrali možnosť importu existujúcich položiek (https://ctrlv.sk/4ZCE). Položky musíte potom následne podľa nejakého jedinečného identifikátora (napr. SKU) pri importe spárovať s položkami v eshope.