Všeobecné nastavenia WooCommerce

Ďalším krokom personalizácie e-shopu sú všeobecné nastavenia (general settings). Niektoré z nich som okrajovo spomínal v predchádzajúcej časti návodu Ako nainštalovať WooCommerce. Jednotlivé možnosti nastavenia e-shopu vypĺňajte alebo upravujte podľa toho, čo ste nastavili v procese inštalácie WooCommerce.

Všeobecné nastavenia WooCommerce

Nástroje pre všeobecné nastavenia e-shopu nájdete vo WordPress administrácii pod možnosťou WooCommerce › Nastavenia.

Všeobecné nastavenia

V časti všeobecné nastavenia doplníte alebo zmeníte nastavené údaje ako adresa a lokality predaja, do ktorých chcete predávať. Ak nebudete predávať do všetkých krajín, ako je vopred nastavené, kliknite na malú šípku v rámčeku Predávať do všetkých krajín.

Máte tu na výber z dvoch možností: Predávať do všetkých krajín okrem… alebo Predávať do špecifických krajín. Vyberte tú, ktorá vám vyhovuje.

WooCommerce všeobecné nastavenia
Všeobecné nastavenia

V okne, ktoré sa vám zobrazí, vyberte krajiny, do ktorých chcete predávať. Podobným spôsobom nastavíte dopravu. Kliknite na šípku v príslušnom rámčeku a vyberte jednu z možností dopravy.

Nastavenie meny

Ďalej tu nájdete nastavenia pre geolokáciu, povolenie výpočtu DPH (závisí od toho, či ste platiteľom DPH) a nastavenie meny.

WooCommerce nastavenie meny
Nastavenie meny

Nastavenie meny umožní nastaviť menu, ktorú používate. Menu jednoducho vyberiete zo zoznamu. Ďalej tu nastavíte pozíciu zobrazovania menu, oddeľovač tisícov a desatinných miest a počet desatinných čísiel. Všetky zmeny v nastaveniach uložíte kliknutím na Uložiť zmeny.

Viac informácií nájdete v oficiálnej dokumentácii: docs.woocommerce.com

🤷‍♂️ Neviete si rady? Pozrite si služby, ktoré vieme zabezpečiť.
Pomohol vám tento článok? Podporte nás 🧡
WordPress Návod v PDF

2 Komentáre

  1. Dobrý deň,
    Jednu z webových stránok som duplikoval, a prekladám ju do iného jazyka. Čo sa ale týka jazyka pri vytváraní účtu, neviem kde to nastaviť či preložiť.
    Vopred ďakujem za odpoveď.

    • Dobrý deň,
      je mi ľúto, avšak takúto situáciu som ešte neriešil, takže neviem poradiť. Ak chcete, napíše mi cez email a poradím vám odborníka na WooCommerce, ktorý by sa vám na to pozrel v rámci svojich služieb.

VLOŽIŤ KOMENTÁR

Please enter your comment!
Please enter your name here