9 modulov, vďaka ktorým bude zákazník váš e-shop zbožňovať

Priania a potreby zákazníkov sú dnes veľmi komplexné a lojalita voči nim má väčšiu cenu ako soľ. Chcete, aby boli vaši zákazníci spokojní? Robte pre nich malé veľké veci, ktoré na tvárach vašich zákazníkov vyčaria úsmev.
Neustále buďte k dispozícii. Jednoducho sa totiž môže stať, že zákazník bude potrebovať pomôcť s problémom a od vás bude očakávať, že ho vyriešite. Vtedy je dobré byť online alebo poskytnúť informácie prostredníctvom zákazníckej linky. Takéto problémy riešte ASAP. Je to ťažké, ja viem, no posnažte sa.

Poskytnite svojim zákazníkom okrem portfólia produktov aj pozitívne emócie spojené s nákupom u vás.
Buďte tak flexibilní, ako je to len možné. Flexibilita je veľmi oceňovaná, najmä pokiaľ ide o e-shopy. Pretože zákazníci nie sú vždy doma, možno nie vždy chcú platiť za tovar dopredu a nie vždy sa im stanovená cena páči. Tak prečo nehľadať spôsob, ako svojim zákazníkom čo najviac vyhovieť?

Modul WooCommerce má našťastie pár fantastických vlastností, ktoré umožňujú zákazníkovi splniť všetky jeho požiadavky. Nebojte sa mu dať najavo, že vám na tom, aby bol spokojný naozaj záleží.

1.Dodanie tovaru

Nechajte zákazníka vybrať si dátum dodania jeho tovaru. Náklady na dopravu tovaru môžu spôsobiť problém, najmä pokiaľ zákazník práve nie je doma a nie je schopný objednávku prijať. Predovšetkým obdobie letných prázdnin býva problematické. Ľudia sú na dovolenkách alebo preč na dlhšie obdobie.
Harmonogram WooCommerce Order Delivery umožňuje zákazníkom vybrať si dátum dodania svojej objednávky presne v ten deň, kedy sa im to najlepšie hodí. Tento spôsob značne uľahčí zákazníkovi situáciu. Pokiaľ ho ešte prekvapíte poštovným zadarmo, máte vyhraté a zákazník je váš!

num.1

2.Rezervovanie výrobku

Určite máte vo svojom obchode produkty, ktoré sú výrazne drahšie ako ostatné. Takéto produkty sa často predávajú menej a pomalšie. Zákazníci ich pravdepodobne kúpiť chcú, no nie hneď. Poskytnite im možnosť si takýto výrobok rezervovať. Zákazníkovi tak dáte čas na premyslenie alebo na to, aby si na produkt našetril. Ak mu poskytnete ešte aj zľavu, zákazník už nemá prečo váhať. WooCommerce Deposits ponúka niekoľko spôsobov, ako mať takýto produkt na dosah ruky. Rezervujte si ho zaplatením určitej časti alebo produkt zaplaťte na splátky.
num.2

3.Prispôsobenie ceny

Teraz nemám na mysli, aby si zákazník určil cenu výrobku sám alebo aby ste sa o ňom dohadovali ako na trhu. Dajte zákazníkovi možnosť vymedziť si cenu, akú je ochotný za výrobok zaplatiť. Nechajte ho ohraničiť si minimálnu a maximálnu cenu za výrobok.
num.3

4.Cesta tovaru k zákazníkovi

Pokiaľ sa objednávka dostane k zákazníkovi, prejde viacerými cestami. Prejde balením, potom čaká na vyzdvihnutie, až kým sa dostane do vašich rúk. Zákazníci majú lepší pocit, ak vedia, kde sa ich objednávka práve nachádza. Tieto informácie získajú vďaka WooCommerce Order Status Change Notifer. Prostredníctvom tohto modulu bude mať zákazník prehľad o každom jednom kroku jeho objednávky. K e-mailu s objednávkou môžete pridať aj komentár s prípadnými poznámkami o tom, kde sa objednávka nachádza. Dobre pôsobí aj poďakovanie, prípadne zaslanie malého darčeka či kupónu so zľavou na ďalší nákup.

5. Dostupnosť výrobku

Nikomu sa nepáči, ak je výrobok, ktorý si chcel kúpiť nedostupný. Ešte horšie je to v tom prípade, ak sa to stane v jednom z tých rušnejších období v roku. Našťastie WooCommerce Waitlist je spôsob ako svojich zákazníkov informovať o stave objednávky alebo tovaru. Jednoduchým kliknutím na tlačidlo si zákazník zvolí možnosť, aby bol upozornený na to, keď bude tovar opäť k dispozícii.

6.Dostupné manuály

Modul Product Documents vám umožní stiahnuť manuály z akejkoľvek stránky produktu. Či už potrebujete návod na montáž, dokumentáciu alebo len poznámky. Okrem toho má modul schopnosť pridať  vaše dokumenty kamkoľvek na stránku.

7.Kontaktný formulár

Zákazníci bývajú niekedy leniví. Nájsť kontaktný formulár, vypĺňať všetky kolónky a kódy. To sa im jednoducho nechce. Product Enquiry Form modul tento proces značne zjednodušuje. Vďaka nemu môže zákazník položiť otázku priamo pod produktom na ktorý sa chce pýtať a nemusí sa zabávať hľadaním kontaktného formulára niekde na stránke.

num.4

8. Darčekový poukaz

Darčeky dostáva rád každý z nás. Modul Smart Coupons umožňuje darčekové poukazy darovať, ale aj dostávať. Ak máte možnosť, do svojho portfólia služieb darčekový poukaz určite zahrňte. Ak má zákazník vašu značku rád, určite ju odporučí aj svojej rodine či kamarátom a s radosťou im darčekový poukaz venuje.

9. Splnené priania

Ak máte vo svojom e-shope veľké množstvo výrobkov, zákazníci si pravdepodobne nebudú môcť dovoliť kúpiť všetko, čo chcú. Ale, riešenie môžu byť darčeky! Vytvorte pre nich wishlist prostredníctvom modulu WooCommerce Wishlists. Takýto wishlist si budú môcť zákazníci vytvoriť buď verejný alebo súkromný. Vďaka tomuto zoznamu sa môžu podeliť o svoje priania aj s ostatnými. Wishlistov si môžu vytvoriť aj viacero a informácie v ňom budú uložené 30 dní. Tento čas snáď bude stačiť na to, aby sa našiel niekto, kto prianie z wishlistu splní.

Nezabudnite. Najväčšia emocionálna potreba človeka je cítiť uznanie.”  H.Jackson Brown Jr.

Prečítajte si tiež článok o najnovších veľkých zmenách vo WooCommerce.

 

The following two tabs change content below.

Patrícia Somorovská

Junior marketing a blogging at Webikon
Študentka marketingovej komunikácie sa okrem marketingu a copywritingu venuje aj maľovaniu a foteniu. Viac ako kino ju bavia galérie a cestovanie.

3 komentáre


Pridaj komentár